Subject: Teade - Naissaare küla, Naissaare põhjatipp - Virbi ots, jätkuvalt riigi omandis oleva maatüki (Viimsi metskond 225) detailplaneeringu menetluse lõpetamine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jul 2024 12:12:56 +0300

Lp. kaasatud isik/asutus

Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavalitsuse 19.06.2024
korraldusest nr 273

“Naissaare küla, Naissaare põhjatipp - Virbi ots, jätkuvalt riigi omandis
oleva maatüki (uus aadress Viimsi metskond 225) detailplaneeringu
menetluse lõpetamine”.

(Teade ja korraldus lisatud manusena).

NB! Vallavalitsuse korraldusega on võimalik tutvuda ka Viimsi valla
veebilehel:

https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/detailp
laneeringu-menetluse-lopetamine

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonna poole:

 <https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid>
https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid

Lugupidamisega

Viimsi Vallavalitsus

tel 602 8800 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee